Bestellen en levering

Hoe kan ik makkelijk bestellen en betalen?

Als je een keuze hebt gemaakt voor één of meerdere artikelen dan kun je op de volgende manier bestellen:

1. Zoek een artikel, plaats het in je winkelwagen en klik op “verder naar bestellen”.

2. Vul je adresgegevens in.

3. Bij de betalingswijze heb je de keuze uit iDeal, vooruitbetalen door overschrijving, Paypal, creditcard en door Achteraf betalen. Maak je keuze.

4. Controleer je gegevens en ga akkoord met de Algemene Voorwaarden.

5. Om je bestelling definitief te plaatsen klik je op “Bestelling plaatsen”. Je ontvangt per mail een bevestiging.

6. Op het moment van verzending ontvang je tevens een e-mail met de track- en trace gegevens.

Op welke manier kan ik betalen?

Bij Kleinlicht.nl kun je betalen via meerdere methoden:

iDeal

ideal

iDeal is online betalen via je eigen bank, via deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank (ABN AMRO, ASN,  ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, Regiobank Triodos Bank Knab, bunq en Van Lanschot Bankiers). Je rekent af in de vertrouwde internetbetaalomgeving met de specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Achteraf betalen met Billink

Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, zal Billink jouw gegevens real time controleren op kredietwaardigheid. Indien je niet in aanmerking komt om achteraf te betalen heb je direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen via een andere betaalmethode. In het geval je wel bent toegelaten zal je bestelling worden geaccepteerd en uitgeleverd. Je ontvangt namens Kleinlicht het artikel en namens Billink een factuur per e-mail. Je dient deze factuur binnen 14 dagen te betalen na ontvangst van je bestelling. De factuur ontvang je op het moment van verzending van het pakket. Aan achteraf betalen met Billin zijn geen extra kosten verbonden.

Bankoverschrijving

Betaling per overschrijving houdt in dat je het bedrag handmatig overmaakt. Je bestelling wordt verzonden als je betaling binnen is. Deze betaalmethode houdt wel in dat de Kleinlicht de betaling wat later ontvangt, waardoor de levering iets langer kan duren.

Rembours

Het is ook mogelijk je bestelling onder rembours te versturen, je betaald dan het volledige bedrag op het moment van ontvangst. De kosten voor het verzenden onder rembours zijn: € 12,00. Wil je hier gebruik van maken, neem dan even contact met ons op.

Paypal en Creditcard

Daarnaast is er de mogelijkheid om veilig via Paypal en Creditcard  te betalen.

paypal

Betalingen voor Belgische klanten

Voor België kunt u kiezen voor de bestelling en betaling via Mister Cash, Sofort Banking, Overschrijving, Paypal, Rembours (of als u een Nederlandse bankrekening heeft iDeal.)

MisterCash

MisterCash is een betaalmiddel voor alle inwoners van België. U moet wel aangesloten zijn bij een van de volgende Belgische banken: KBC, Belfius, Fortis bank, FINTRO, AXA bank, CBC, ING bank en VDK Spaarbank.

logo MisterCash def

SOFORTbanking

SOFORTbanking is een innovatieve directe betaalmethode met TÜV-certificaat en TÜV gekeurde transactieveiligheid. SOFORTbanking is door Payment Network AG ontwikkeld.

Via het beveiligde, voor online aanbieders niet toegankelijke overschrijvingsformulier van Payment Network AG draagt SOFORTbanking geautomatiseerd en onvertraagd een overschrijving aan je online bankrekening over. Het aankoopbedrag wordt daarbij meteen en direct aan de bankrekening van de verkopende partij overgemaakt.

Sofortbanking-logo

SOFORTbanking biedt uiterste bescherming van persoonlijke gegevens. Een klantenregistratie, noch het opladen van een tussenrekening, noch het doorgeven van creditcard gegevens is nodig. Er worden geen gegevens aan derden doorgegeven. Eindklanten zijn bovendien verzekerd tegen identiteitsdiefstal, phishing en pharming. Daarmee voldoet SofortBanking aan de hoge veiligheidseisen van online-banking.

 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Voor het verzendklaar maken, controleren en verzenden van je bestelling betaal je € 4,95 verzendkosten (binnen Nederland).

Levering via PostNL, DHL en GLS in Nederland en België.

    

Wat zijn de verzendkosten voor België?

De kosten voor verzending naar adressen in België zijn € 4,95 (Exclusief rembours zendingen. Hier rekenen wij € 12,- voor).

Als je nog vragen hebt dan kun je ons altijd mailen of bellen. Klik hier voor de contactgegevens.

Ik wil een artikel bestellen maar woon niet in Nederland of België, wat nu?

Als je niet in bovengenoemde landen woont en toch een artikel bij ons wil bestellen dan kun je ons mailen (service@kleinlicht.nl) of bellen: 0031407878984.
We zullen je dan informeren over de procedure en de kosten van verzenden.

Kan ik mijn gekochte artikel volgen tijdens de verzending?

Ja, zodra de artikelen zijn aangeboden bij de verzender, ontvang je van ons een mail met daarin vermeld een track en trace code. Met deze code kun je online checken bij de verzender wat de status is van de verzending.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als het pakket wordt aangeboden?

Je zult dan een briefje vinden waarin staat wanneer de bezorger opnieuw langskomt. Ook kun je contact opnemen met de vervoerder en afspreken wanneer ze opnieuw komen bezorgen.

Wat doe ik als ik een artikel in het echt toch niet zo mooi vind als op de site?

We zijn er trots op dat dit nauwelijks voorkomt. Door goede foto’s te plaatsen en door goede beschrijvingen van de artikelen, bieden we onze klanten voldoende informatie om tot de juiste beslissing te komen.
Mocht onverhoopt een artikel tegenvallen na ontvangst, dan kun je die binnen twee weken na ontvangst terugsturen en krijg je het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terug. Je betaalt dus alleen de verzendkosten voor het terugsturen. Neem wel eerst even contact op per mail of per telefoon of vul het herroepingsformulier in.

Wat kan ik verwachten als een artikel gebreken vertoont tijdens het gebruik?

Onze klanten hebben het recht op een goed product. Een product dat conform de redelijke verwachtingen van de consument is. Mocht het product onverhoopt eerder stuk gaan dan verwacht, dan zullen wij dit probleem oplossen. In eerste instantie door reparatie of vervanging. Als dit niet mogelijk is, zal het bij de aankoop betaalde bedrag door ons worden terugbetaald.